Samhällslektion

Sitter och har samhäll just nu, vi håller på att skriva ett paper om ett besök vi gjorde i Torsdags(en utvärdering), vi var på ett vårdhem i Hässelby, som ligger utanför Mariannelund. Där vi fick höra om alkohlister och folk som har knarkat och vi fick även träffa två personer som hade varit drogmissbrukare. Vilket jag, som jättemånga andra också tyckte var väldigt intressant att höra om. Så det var bara bra. Är dock klar med att skriva klart "paper". Gjorde nämligen det igår, så det ger mig tid att göra andra onödiga saker, som att sitta och skriva här tillexempel.
Tisdag idag och förövrigt en ganska så slapp dag, har bara 3 lektioner kvar efter denna, varav en håla på över en timma med. Sen ikväll ska jag plugga på spanskan, vi har prov på torsdag som sagt. Sen ska vi hinna med ett besök till Södra Vi där min storayster bor och där även min andra storasyster är för tillfället och även min systerdotter Nova.
Så det ska bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0