Design

Sådär, har filurat lite med inställningarna på designen och detta fick bli resultatet, nöjd med allt utom headern.
Får se om jag byter den snart, har ju en tendens att bli rätt ofta, iallafall när jag skriver på blogg.se,
men tror nog att jag kommer byta tillbaka, jag känner mig mer "hemma" här.
Dock är det ju ett plus på devote att det är lättare och snyggare design, sen att man kan ha olika teckensnitt
& storlekar på det man skriver. Allt har ju sina för och nackdelar, så lätt är det.
Sitter just nu och har kollat på femman, det var ett program om kortväxta, jag tycker så synd om dem,
men ändå skönt att de har så mycket stöd från alla håll. Fast inte alltid, förstår inte vad folk får ut av att vara elaka
mot de personer som ser annorlunda ut? Lite dubbelmoral av mig, men jag ska bättra mig.
Man förstår inte hur mycket man kan såra en person bara genom av en blick eller liknande.

Nu ska jag krypa till kojs med spanskaböckerna i högsta hugg och en kopp varm chocklad kanske?
Sen får det bli ett one tree hill avsnitt också innan man somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0